hot abg
artis
gadis smu
abg smea
rahma azari

Thursday, January 13, 2011

Ashraf dan Bunga Semakin Hangat

 

Pasangan tak asing lagi Ashraf Sinclair dan Bunga Citra Lestari, ala yang dulunya kantoi comolot tu la. Sekarang ni dah makin hangat mereka berdua ni. Maunya tak hangat tengok lah gambar yang akan disiarkan sebentar lagi.
gosip artis Ashraf dan Bunga Semakin Hangat
Ha yang gambar macam ni aku tak berapa nak kisah sangat lah, lantak korang la nak buat ape pon. Janji korang kahwin la. Jangan hangat bercinta je.
gosip artis Ashraf dan Bunga Semakin Hangat
Aduh, cute nya si Bunga Citra Lestari ni. Adoi @@ gosip artis Ashraf dan Bunga Semakin Hangat
gosip artis Ashraf dan Bunga Semakin Hangat
Yang ni lah picture yang buat aku marah ni. Aku marah ni Ashraf. Tu mate tu pandang mane? pandang mane?? Heh Heh Heh Kantoi~~ >:)
Jadi camne? Hangat ke tak hangat? Ke lebih hangat daripada biasa? Eh tu Hot FM punya slogan

 

No comments:

Post a Comment